222 365 819
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Public relations od A do Z

Proč je dobré porozumět základním principům PUBLIC RELATIONS a způsobům ovlivňování „médií a médii“? Jak na budování vztahů s veřejností? A v čem PR jiné než marketing? Je mocné anebo bezmocné?

PR naší firmy ovlivňujeme všichni, a to i ti z nás, kdo komunikaci s médii nemáme v přímém popisu práce. Kurz proto ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly vztahů s médii, a to nejenom začínající pracovníci tiskových oddělení, pracovníci z interní komunikace, marketingu, personálního útvaru i z jiných oblastí, prostě všichni, kteří chtějí nakouknout PR pod pokličku a získat základní recept na přípravu kvalitních mediálních vztahů.

Kurz s interaktivními prvky a hmatatelným výstupem ("Já" před kamerou, řešení případových studií...). Každý účastník získá možnost jedné PR konzultace zdarma i po skončení kurzu

 

Termíny

lektor datum čas cena  
Hanka Hejskováod 14. 2. 2018
do 15. 2. 2018
od 09:00
do 16:30
3981,- Kč Přihlásit se
Hanka Hejskováod 6. 3. 2018
do 7. 3. 2018
od 09:00
do 16:30
3981,- Kč Přihlásit se
Hanka Hejskováod 23. 4. 2018
do 24. 4. 2018
od 09:00
do 16:30
3981,- Kč Přihlásit se
lektor
Garant: Hanka Hejsková

Máte dotaz na tento kurz?

Telefon:   222 365 819
Mobil:   734 844 468
Email:   acz@aczprace.cz

Obsah kurzu Public relations od A do Z

Public Relations (PR)

  • Je PR propaganda?
  • Kdo PR vytváří?
  • Druhy a oblasti PR
  • PR v rámci marketingového mixu

Média, média, média

  • Co chtějí média?
  • Struktura a specifika sdělovacích prostředků
  • Klasická versus nová média

Jak komunikovat se sdělovacími prostředky

  • Pravidla, pravomoci a odpovědnosti
  • Nástroje a postupy mediální komunikace

Tisková informace aneb „press release“

  • Co je a co není zpráva.
  • Formy a techniky
  • Práce s tématem

Interview aneb hovoříme s novinářem

Právo a média

Monitoring médií

Propojení externí a interní komunikace

Krizová komunikace

Hlavní principy

Případové studie napříč tématy

Délka kurzu

Dvoudenní kurz v rozsahu 16 vyučovacích hodin.

Lektorka kurzu:

Hanka Hejsková: certifikovaná lektorka, mentorka, mediální poradkyně a trenérka. S účastníky kurzů sdílí zkušenosti z mnohaleté praxe v oblasti komunikace s médii včetně krizového public relations. V minulosti měla na starosti různorodé komunikační projekty v Čechách a na Slovensku, byla ředitelkou vnitřní a vnější komunikace, šéfredaktorkou interních časopisů, v roce 2009 nejcitovanější tiskovou mluvčí firem z komerční sféry v České republice. Pět let zastupovala ČR v porotě mezinárodní komunikační soutěže European Excellence Awards.

Cena kurzu

Cena kurzu je 3.290 Kč bez DPH, 3.981 Kč s DPH.

V ceně kurzu jsou zahrnuty výukové materiály, osvědčení a také nápoje během kurzu.

Místo konání

Učebna vzdělávacího centra ACZ
Týnská 21, Praha 1 - Staré Město

Učebna se nachází v centru Prahy v blízkosti Staroměstského náměstí. 

Učebna je v blízkosti stanic metra a tramvajových zastávek: Náměstí Republiky (metro B), Můstek (metro B a A), Staroměstská (metro A). O víkendech možno zdarma parkovat na veřejném parkovišti na Senovážném náměstí (cca 7 min. chůze od učebny).

Přihlásit na kurz

Vybraný kurz   Vypsané termíny kurzu *
Kontaktní osoba    
Titul Jméno * Příjmení *
E-mail * Telefon *  
Ulice * Město * PSČ *

Cena kurzu  
Cena za os. počet osob Cena celkem
    (cena uvedena vč. DPH 21%)
     
Název firmy DIČ
Ulice Město PSČ
     
Dodatečné volby    
 

Zpráva

 

 

Vytvořilo Zawoko NET ACZ spol. s r.o., 2007-2013 | Vzdělávací centrum | E-mail: acz@aczprace.cz