222 365 819
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
marketing-na-socialnich-sitich.jpg

Marketing na sociálních sítích

Kurz marketing na sociálních sítích vám přiblíží, jak fungují sociální sítě a jak vytvářet zajímavý obsah komunikace své firmy a značky.

 

Sociální sítě jsou fenoménem, který dnes nemůže žádný podnikatel, marketér ani PR specialista ignorovat. Lidé podle výzkumů tráví stále více času každý den na sociálních sítích - už to není pro širokou veřejnost jen médium zábavy, ale především neustálé on-line spojení se světem a klíčový komunikační nástroj, zdroj informací informací z oblasti zpravodajství a místo pro poptávky zákazníků.

 

Marketing na sociálních sítích by tedy neměl podcenit žádný podnikatel či firma. V kurzu zjistíte, jako sociální sítě si pro komunikaci vybrat, jak a na čem postavit úspěšnou komunikaci na sociálních sítích a jak budovat dobré jméno své firmy a její důvěryhodnost.

Termíny

lektor datum čas cena  
Vít Baloušek7. 12. 2018od 09:00
do 14:30
2900,- Kč Přihlásit se
lektor
Garant: Vít Baloušek

Máte dotaz na tento kurz?

Telefon:   222 365 819
Mobil:   734 844 468
Email:   acz@aczprace.cz

„Sociální sítě fungují jako zesilovač. Pokud je váš produkt či služba dobrá, chováte se slušně k zákazníkům a opravdu se chcete dále zlepšovat a rozvíjet, je to ten nejlepší nástroj.“
-
Peter Hermann

 

Kurz probíhá formou workshopu.

Cíle a přínosy kurzu Marketing na sociálních sítích:

  • Objevíte, jakou strategii je dobré zvolit pro komunikaci a marketing na sociálních sítích
  • Dozvíte se aktuální světové trendy – kam směřuje vývoj ve světě i u nás
  • Objevíte principy, jak vytvářet a sdílet atraktivní a unikátní obsah, který zaujme publikum na první pohled
  • Zjistíte, jak využít efekt buzz marketingu a word of mouth
  • Naučíte se vyhnout chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značky
  • Budete společně s lektorem a ostatními účastníky školení hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou značku – provedete stručnou analýzu své vlastní komunikace na sociálních sítích

Obsah kurzu marketing na sociálních sítích

Komunikační strategie firmy – nový životní styl zákazníků

  • Jak zařadit sociální sítě a nová média do jednotné komunikační strategie své značky a firmy
  • Změna životního stylu a změna komunikačních modelů – vybrané cílové skupiny podle věku a jejich hodnoty
  • Jaké sociální sítě vybrat – jak dosáhnout zásah cílové skupiny
  • Změřte svůj vliv na sociálních sítích – vhodné nástroje

Nová média - nové způsoby komunikace

  • Cíle, které lze a nelze dosáhnout – proč to děláte?
  • Dialog s cílovou skupinou – jak ho smysluplně vést
  • Kdo jsou brand ambasadoři a kdo nejsou
  • Grafický design příspěvků je důležitý – jak vybrat vhodný software

Interní komunikace – důležitá role zaměstnanců

  • Na co si dát pozor – ohrožení kredibility značky
  • Jak zapojit do hry své zaměstnance – sdílení obsahu je základem úspěchu
  • Změna a nastavení interních procesů – podněty pro obsah

Facebook – nový životní styl nejen pro mladé

  • Data a čísla
  • Tipy, rady a triky jak se zviditelnit na síti Facebook – co psát, kdy a jak
  • Jak tvořit svůj osobní profil, aby odpovídal cílům komunikace
  • Jak získávat fanoušky své firemní stránky
  • Principy tvorby obsahu na firemní stránce – jak být atraktivní
  • Placená reklama – unikátní možnosti přesného zacílení

LinkedIn – médium odborné komunikace

  • Propagace své značky a firmy
  • Proč je dobré mít svůj profesní životopis (CV) – osobní profil na LinkedIn
  • Tvorba firemního profilu
  • Odborné skupiny na LinkedIn – jak je využít a čeho se vyvarovat

Instagram – visuály se sdílejí!

  • Jeden obrázek je lepší než tisíc slov
  • Magie hashtagů
  • Placený obsah versus organický dosah – jak nastavit placenou kampaň

Twitter – nový nástroj pro PR

  • Medium pro novináře, politiky a celebrity
  • Umění zkratky – práce textaře
  • Jak si získat novináře a vytvářet atraktivní obsah

Virální efekt a video marketing

  • YouTube a video svět
  • Jak dělat a nedělat virální video
  • Ukázky úspěšného virálního marketingu – inspirace
  • Jak vybrat dobrého dodavatele pro audiovisuální tvorbu

Rizika a souvislosti – na co si dávat raději pozor v marketingu na sociálních sítích

  • Příklady selhání komunikace na sociálních sítích
  • Etický rozměr, vědomí odpovědnosti
  • Copyright – ochrana autorských práv
  • Rizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?
  • Limity komunikace na sociálních sítích – vize a realita

Cílová skupina – komu kurz pomůže v rozvoji:

  • Podnikatelé stávající a budoucí
  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace a PR
  • Obchodníci a vedoucí obchodních oddělení
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
  • Specialisté na tvorbu obsahu a content marketing
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Lektor kurzu

Vít Baloušek, lektor a marketingový konzultant

 

Vít Baloušek začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností zpraxe školí formou workshopu s?důrazem na aplikaci do praxe a zaměřuje se na zlepšování výsledků. Již 10 let se specializuje na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem "Žijte a myslete kreativně".

www.goodideas.cz

Délka kurzu

Kurz v celkovém rozsahu 6 vyučovacích hodin.

Cena kurzu

Cena kurzu je 2 900 Kč s DPH.

V ceně kurzu jsou zahrnuty veškeré výukové materiály a teplé i studené nápoje.

Místo konání

Učebna vzdělávacího centra ACZ
Týnská 21, Praha 1 - Staré Město

Učebna se nachází v centru Prahy v blízkosti Staroměstského náměstí. 

Učebna je v blízkosti stanic metra a tramvajových zastávek: Náměstí Republiky (metro B), Můstek (metro B a A), Staroměstská (metro A). O víkendech možno zdarma parkovat na veřejném parkovišti na Senovážném náměstí (cca 7 min. chůze od učebny).

Přihlásit na kurz

Vybraný kurz   Vypsané termíny kurzu *
Kontaktní osoba    
Titul Jméno Příjmení
E-mail * Telefon  
Ulice Město PSČ

Cena kurzu  
Cena za os. počet osob Cena celkem
(cena uvedena vč. DPH 21%)
     
Název firmy DIČ
Ulice Město PSČ
     
Dodatečné volby    
 
Jméno obdarovaného *

Zpráva


 

 

Vytvořilo Zawoko NET ACZ spol. s r.o., 2007-2013 | Vzdělávací centrum | E-mail: acz@aczprace.cz